Čo aplikácia ponúka?

Pripravili sme pre Vás všetko, čo bude potrebovať asi každý podnikateľ. Od samotnej evidencie, cez dokumenty, prezentáciu na internete až time-management Vášho biznisu.


Základné funkcie

Všetko potrebné na vedenie daňovej evidencie

  • evidencia príjmov a daňových výdavkov v časovom slede
  • evidencia hmotného a nehmotného majetku využívanom na podnikanie/SZČ
  • evidovanie pohľadávok, záväzkov
  • evidencia skladových zásob
Použitie

Fakturačný systém

Systém okrem štandardných funkcií evidencie obsahuje i vystavovanie faktúr. Nemusíte tak používať externé programy a pri vystavení faktúry sa Vám rovno zaeviduje i pohľadávka a po potvrdení príjem.

Faktúry je možné stiahnuť vo formáte PDF a zaslať klientovi, alebo mu priamo zaslať odkaz na faktúru online. Do faktúr je možné taktiež vložiť Vaše logo či podpis. Nemusíte tak faktúru tlačiť kvôli podpisu.


Ďalšie typy dokumentov

Keďže len s faktúrami by ste sa pravdepodobne nezaobišli, nezabudli sme ani na ostatné typy dokumentov, ktoré budete potrebovať, aby ste mohli predávať Váš tovar či služby.

  • zálohové faktúry
  • objednávky
  • cenové ponuky
  • dobropisy

Z jedného typu dokumentu môžete automaticky generovať ďalší typ. Napríklad, až Vám klient vyjadrí záujem o produkt z cenovej ponuky, jedným klikom vytvoríte objednávku a z nej zas faktúru.


Štatistiky

Hneď v úvode vidíte celkový prehľad vo Vašom podnikaní - zisky a výdavky, celkovú bilanciu a očakávané zisky vychádzajúce z pohľadávok a záväzkov. Taktiež prehľad celého roku zobrazený v grafe.

Štatistika Vám vypočíta daňový základ, takže v prehľade už orientačne vidíte, akú daň z príjmu budete musieť doviesť. S ňou prepojená kalkulačka tak výsledok prepočíta i s nezdaniteľným minimom. Zistíte tak, či je pre Vás výhodnejšia daňová evidencia alebo paušálne výdavky.


Prehľady

O každých položkách máte samostatný prehľad v časovom poradí. V rámci tohto prehľadu môžete položky pridávať, upravovať či odoberať. Vidíte dátumy vytvorenia položiek, ich zaplatenia, prípadne tie, ktoré sú neuhradené či po splatnosti.


Rozšírené funkcie

Skladové zásoby

Jednou z rozšírencýh funkcií, ktorá je často potrebná pre vedenie daňovej evidencie je evidencia Vaších skladových zásob. V aplikácii máte možnosť vytvárať a spravovať skladové karty a aktuálne množstvo na kartách vo Vami zvolených jednotkách. Súčasťou je tiež prehľad pohybov na karte či na celom sklade.


Evidencia a odpisy majetku

K daňovej evidencii patrí aj evidencia majetku - hmotného a nehmotného - preto je i to súčasťou našej aplikácie. K evidencii majetku sme pridali i odpisovanie majetku a výpočet odpisov na celé odpisové obdobie. Máte tak všetko potrebné na jednom mieste.


Kniha jázd

Ďalšou rozšírenou funkciou v aplikácii je kompletá kniha jázd s možnosťou evidovania súkromných a firemných automobilov, zaznamenáviania jázd a tankovaní. Aplikácia Vám na základe zadaných údajov vykalkuluje náklady (vrátanie základných náhrad) buď na celý rok alebo na jednotlivé mesiace. Podporované sú rôzne typy spotreby i výpočet pomocou zákonnej ceny PHM.


Daňové priznanie

Pre našich dlhodobých užívateľov sme pripravili i možnosť priamo z evidencie vygenerovanie daňového priznania. Pri generovaní sa berie ohľad na celý systém, takže okrem príjmov, výdavkov , pohľadávok a záväzkov sa počíta i so skladmi či majetkom. Rovnako je možné pri generovaní zadať ďalšie množstvo polí pre upresnenie i menej štandardných situácií, čím sme pokryli značne veľké množstvo rozličných situácií podnikateľov, pre ktorých bude náš generátor postačujúci.

Zistiť viac


Pre väčších
podnikateľov

Emailové služby

Okrem možnosti odoslania faktúry emailom z nášho systému priamo Vášmu zákazníkovi sme išli ďalej. Ponúkame Vám samotnú mailovú schránku prepojenú s našim systémom, aby ste tak mali celé Vaše podnikanie na jednom mieste.

Prezentujte sa na webe!

Ako čo najrýchlejšie získať zákazníkov? Pomocou internetu! Pripravili sme pre Vás taktiež možnosť vytvorenia štýlových webových stránok pre prezentovanie Vášho podnikania vo svete internetu. Na tvorbu týchto stránok budete potrebovať len vypísanie úvodného textu a kontaktných informácií a web je na svete. Pre náročnejších sú k dispozícii samozrejme ďalšie funkcie.

Ukážka generovaného webu

Plánujte si čas efektívne

Byť úspešným podnikateľom vyžaduje predovšetkým efektívnu prácu s časom. Aby ste na nič nezabudli, vedeli vhodne plánovať čas a Vaše úlohy a súčasne vždy šli za Vašim cieľom, vytvorili sme pre Vás time-managment aplikáciu, s ktorou zistíte, čo to znamená podnikať efektívne.

Import bankových výpisov Novinka

Ak Vám väčšie množstvo peňazí ktoré platíte prechádza cez Váš bankový účet, import výpisov z účtu sa Vám bude určite hodiť. Pomocou tejto funkcie stačí nahrať do systému výpis z účtu a systém automaticky rozpozná všetky Vaše príjmy a výdavky, ktoré následne môžete vložiť do systému či ešte predtým upraviť.

Orientujte sa vo Vašich záznamoch Novinka

Ak podnikáte vo veľkom, Vaša evidencia určite obsahuje mnoho záznamov. Ich triedenie do kategórií Vám umožní sa ľahšie zorientovať či vyhľadať záznam / dokument, ktorý hľadáte. Taktiež si možno budete chcieť zmeniť spôsob číslovania faktúr a dokumentov. Aj to je v našom systéme možné.

API Novinka

Máte e-shop či používate inú aplikáciu ktorá nejako súvisí s Vašimi príjmami, výdavkami, faktúrami či skladom? Pomocou API rozhrania ju budete môcť prepojiť a zautomatizovať evidenciu či tvorbu a zasielanie Vašich faktúr a iných dokumentov.

Technické informácie nájdete v našom popise API rozhrania.


Doplnkové služby

Mimo balíčky ponúkame ďalšie služby, ktoré môžete využívať podľa toho, ktorý balíček máte objednaný.

Štartovací balík kancelárskych potrieb

Začínate podnikať a riešite problém nákupu správnych kancelárskych potrieb? Urobíme to za Vás! Všetko Vám nakúpime a zašleme. Balík obsahuje:

  • Kancelársky papier - 500ks
  • Perá - 5ks
  • Euro obaly - 100ks
  • Pákový zakladač - 2ks
  • Plastové obaly A4 - 4ks
  • Poštové obálky - 50ks
  • Poštové známky, 60centov - 50ks
  • Zošívačka + spinky a listové spony (100ks)
  • Poznámký bloček - 100 listov
  • 4GB USB kľúč

Celková cena - 49€ (poštovné v cene)
V prípade objednávky nás kontaktujte.

Nákup známok pre listové zasielanie faktúr Pripravujeme..

V rámci systému Evidujem.sk Vám umožňujeme využiť službu zaslania faktúry poštou. Vybavíme za Vás vytlačenie faktúry a zaslanie na adresu kontaktu. Na využívanie tejto služby musíte mať nabitý kredit.

Import Vašej evidencie

Vediete si daňovú evidenciu v inom systéme či v Excely? Na vyžiadanie Vám ju importujeme do systému a vo väčšine prípadov zdarma! Neváhajte nás kontaktovať.

Reklama pre Vaše služby Novinka

Chcete pre svoje stránky zabezpečiť reklamu a priviesť si na ňu zákazníkov? Postaráme sa Vám o realizáciu internetovej reklamnej kampane. Cena je závislá od Vašich požiadavkov. Pre bližšie informácie nás kontaktujte.

Hovorte o sebe Novinka

Reklama ako taká nie je všetko. Udržujte si v spoločnosti povedomie o svojej činnosti a budujte si dôveru. Vytvoríme Vám stránky na facebooku, či Vám umožníme publikovať články o Vašom biznise. Máte záujem?

Webhosting a tvorba webu pre Vaše podnikanie

Nestačia Vám stránky na mojbiznis.sk? Máte na ne špeciálne požiadavky alebo potrebujete stránky s ďalšími funkcionalitami? Vytvoríme Vám akékoľvek weby od prezentačných, predajných až po e-shopy. Viac na naších stránkach webhostingu mojbiznis.sk


Zaujali sme Vás? Neváhajte sa registrovať - je to zadarmo.

Tento web používa k poskytovaniu služieb súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. OK Ďalšie informácie